Oficjalny dystrybutor ROLET Bubendorff w Polsce

POLITYKA PRYWATNOŚCI

INFORMACJA O ADMINISTRATORZE I PRZETWARZANIU DANYCH

 

 

  1. Postanowienia ogólne
  2. Cel i zakres zbierania danych
  3. Podstawa przetwarzania danych
  4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
  5. Pliki „Cookies”
  6. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Administratorem
      danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej
      www.premiumblinds.pl jest APERTO OUTDOOR Sp. z o.o. z siedzibą w Kajetanach ul.
      Rolna 202, 05-830, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego
      Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w
      Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego rejestru sądowego pod nr
      KRS: 0000882846 NIP: 6342991422 REGON: 388141889. Przekazane przez
      Ciebie dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu prawidłowego
      świadczenia usług przez APERTO OUTDOOR Sp. z o.o. oraz zgodnie z RODO.
      Adres poczty elektronicznej: kontakt@premiumblinds.pl, dalej „Administrator”,
      będący/a jednocześnie Usługodawcą.
    2. Dane osobowe Usługobiorcy są
      przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29
      sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) oraz ustawą o
      świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr
      144, poz. 1204 ze zm.).
    3. 3. Administrator dokłada szczególnej
      staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w
      szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:

       

      1. przetwarzane zgodnie z prawem,
      2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
      3. merytorycznie
        poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz
        przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których
        dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu
        przetwarzania.
  2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
    1. Dane osobowe Usługobiorców, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do:
      1. kontaktowania się z usługobiorcą (klientem)
      2. celów informacyjnych oraz innych czynności związanych z aktywnością Usługobiorcy na stronie internetowej grako.pl
      3. celów marketingowych (Newsletter)
    2. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców:
      1. Imię i nazwisko,
      2. Adres e-mail,
      3. Numer telefonu,
    3. Administrator
      może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania
      przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną (dane
      eksploatacyjne):

       

      1. Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Usługobiorca.
      2. Informacje
        o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania
        przez Usługobiorcę z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
      3. Informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.
    4. Podanie
      danych osobowych, o których mowa w pkt 2 jest niezbędne do świadczenia
      przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną w ramach strony
      internetowej.
  3. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
    1. Korzystanie
      ze strony oraz zawieranie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną
      za jej pośrednictwem, z czym wiąże się konieczność podania danych
      osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą,
      samodzielnie decyduje, czy chce rozpocząć korzystanie z usług
      świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę zgodnie z
      Regulaminem.
    2. Zgodnie z art. 23 ustawy o ochronie danych
      osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.)
      przetwarzanie danych jest dopuszczalne m.in. gdy:

       

      1. osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę, chyba że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych.
      2. jest
        to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest
        jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem
        umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    3. Przetwarzanie
      danych osobowych przez Administratora odbywa się zawsze w ramach
      podstaw dopuszczalności ich przetwarzania wymienionych w pkt 2.
      Przetwarzanie danych będzie miało związek z realizacją umowy lub
      konieczności podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby,
      której dane dotyczą (pkt 2 lit. b).
  4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
    1. Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
    2. Każdej
      osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej
      dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do
      żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych,
      czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia,
      jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały
      zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla
      którego zostały zebrane.
    3. W celu realizacji uprawnień, o których
      mowa w pkt. 1 i 2 można korzystać poprzez przesłanie stosownej
      wiadomości e-mail na adres: formularz@aperto.pl
  5. PLIKI „COOKIES”
    1. Strona
      internetowa Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie
      Usługobiorcy ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody
      na ich użycie.
    2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do
      prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach
      „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego
      funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających
      autoryzacji.
    3. W ramach strony internetowej stosowane są rodzaje:
      • sesyjne
      • analityczne
      1. „Cookies”
        „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu
        końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia strony
        internetowej).
      2. „Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze
        poznanie sposobu interakcji Usługobiorcy w zakresie zawartości strony
        internetowej, lepiej zorganizować jego układ. “Analityczne” „cookies”
        gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez
        Usługobiorców, typie strony, z jakiej Usługobiorca został przekierowany,
        oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na stronie.
        Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Usługobiorcy,
        lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony internetowej.
    4. Użytkownik
      ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego
      komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.
       Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików
      „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki
      internetowej).
  6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Administrator
      stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
      przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii
      danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich
      udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę
      nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów
      oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    2. Usługodawca
      udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i
      modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych
      drogą elektroniczną.